نحوه ثبت سفارش , ارسال و عودت وجه

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ریمونا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ریمونا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ریمونا اقدام کند. همچنین از آنجا که ریمونا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند

1.وارد پروفایل خود شوید.

2.محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.

3. روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

4. در صورت تمایل می‌توانید تعداد مورد نیاز از کالای انتخابی را تغییر دهید.

5. شما میتوانید آدرس خود را انتخاب یا وارد کنید.

6. برای تکمیل خرید خودشیوه ارسال وبازه زمانیسفارش خود را انتخاب کنید.

کاربران ریمونا می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

1. کارشناسان خدمات پس از فروش ریمونا ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند .

2. علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.

3. پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا ، وجه به حساب شما مرجوع میشود.

Cart
Your cart is currently empty.